Dažnai nesusimąstome, apie tai, kaip dirba mūsų kūnas, todėl integruotoje pamokoje praktikos darbų metu I g klasės mokiniai tobulino pažinimo bei komunikavimo kompetencijas ,atrinko informaciją nurodytuose šaltiniuose bei pritaikė dalykinio mąstymo formas ir pažinimo metodus, formulavo pagrįstas išvadas apie nuolatos dirbančius mūsų kvėpavimo sistemos organus.
Mokiniai susipažino su plaučių sandara, diskusijos metu įtvirtino žinias apie oro užterštumo poveikį žmonių sveikatai, pasireiškiantį plaučių funkcijų pakenkimais bei respiracinėmis ligomis. Vienas didžiausių teršalų žalojančių mūsų kvėpavimo sistemos organus yra rūkymas. Mokiniai ne tik teoriškai, bet ir praktiškai susipažino su rūkymo žala, ypač elektroninių cigarečių daromu poveikiu. Dirbdami grupėse, analizavo, kaip rūkymas pažeidžia mūsų organus bei kraujagysles, modelio pagalba suvokė, kokios dervos nusėda mūsų plaučiuose. Žiūrėdami su 3D akiniais plaučių erdvinių modelių vaizdus,,turėjo galimybę matyti kvėpavimo organų sandarą.
Pasirinktdami tinkamas strategijas probleminėms situacijoms spręsti, priėjome išvados, kad jeigu mes iš esmės negalime kontroliuoti oro taršos ir prisidėti prie sėkmingos kvėpavimo sistemos veiklos, tačiau galime atsisakyti žalingų įpročių ir taip apsaugoti save.
Sveikatos specialistė Monika Matusevičiene
Biologijos mokytoja Rita Dereškevičienė