Skip to content
Veiverių Tomo Žilinsko gimnazija

Veiverių Tomo Žilinsko gimnazija

  • Naujienos
  • Apie gimnaziją
    • Misija
    • Vizija
    • Vertybės
  • Bendruomenė
    • Administracija
    • Gimnazijos mokytojai
      • Mokytojų sąrašas
      • Klasių vadovų sąrašas
    • Specialistai
    • Savivalda
      • Gimnazijos taryba
      • Tėvų komitetas
      • Mokinių taryba
    • Metodinė taryba
    • Darbo taryba
    • Vaiko gerovės komisija
    • Gimnazijos veiklos įsivertinimo darbo grupė
    • Darbuotojai
    • Laisvos darbo vietos:
      • Laisvos darbo vietos
  • Struktūra
  • Pamokų tvarkaraštis
    • 5 – IV g klasių tvarkaraštis
    • Neformalaus švietimo tvarkaraštis
    • Pradinio ugdymo tvarkaraštis
    • Mokomųjų dalykų konsultacijų grafikas
  • Pamokų laikas
  • Asmens duomenų apsauga
  • Mokinių pavėžėjimas
    • Mokyklinio autobuso VW Crafter ALTAS JHU 365 tvarkaraštis
    • Mokinių pavėžėjimo maršrutiniu transportu grafikas
    • Mokyklinio autobuso VW Crafter ALTAS KRA 298 tvarkaraštis
  • Veikla
    • Aktuali informacija dėl Covid-19
    • Ataskaitos
    • Apskaitos politika
    • Gimnazijos veiklos įsivertinimas
    • Vidaus kontrolės aprašas ir finansų kontrolės taisyklės
    • Metiniai ataskaitų rinkiniai
    • Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
    • Finansinių ataskaitų rinkiniai
    • Nuostatai
    • Planavimo dokumentai
    • Darbo užmokestis
    • Paslaugos
    • Pasiekimai
  • Projektas „Tūkstantmečio mokyklos I“
  • Renginiai
    • Gimnazijos 100 metų sukakties jubiliejaus minėjimas
    • Paroda „Metų laikai“
    • Tūkstantmečio mokyklos I
  • Korupcijos prevencija
  • Maitinimas
  • Mokyklinės uniformos
  • Informacija tėvams
    • Prašymų formos
    • Parama gimnazijai
  • Kontaktai
  • Toggle search form
“1984. Išgyvenimo drama sovietiniame bunkeryje“ Uncategorized
ABITURIENTAMS NUSKAMBĖJO PASKUTINIS SKAMBUTIS Uncategorized
Mokiniai dalyvavo tradiciniuose Justino Marcinkevičiaus kūrybos skaitymuose Uncategorized
Karjeros ugdymo diena Veiverių gimnazijoje: susitikimas su KarjerasTau specialistėmis Uncategorized

Profesionalios aplinkos Prienų rajono mokyklose kūrimas

Kviečiame Prienų r. mokyklų vadovus, mokytojus ir pagalbos mokiniui specialistus dalyvauti
„Erasmus+“ mobilumo dalyvių atrankoje

Organizuojama „Erasmus+“1 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo mobilumo projekto Nr. 2023-1-LT01-KA121-SCH-000123097 mobilumo dalyvių atranka į projekte numatytus kursus:

Eil. Nr.KursaiVietaDalyviaiPreliminari kursų data
1.„Įtraukusis mokymas naudojant dirbtinį intelektą“ (“Inclusive Teaching with Artificial Intelligence”)Graikija (Atėnai)Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai2025 m. gegužės 19–24 d.
2.„Turinio kūrimas pedagogams pasitelkiant dirbtinį intelektą“  („AI-Powered Content Creation for Educators“)Graikija (Atėnai)Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai2025 m. gegužės 19–24 d.
3.„Žaidimais grįstas mokymasis ir žaidimų elementų taikymas klasėje” („Game-Based Learning and Gamification in the Classroom“)Graikija (Atėnai)Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai2025 m. gegužės 19–24 d.
4.„Skaitmeninės technologijos kūrybiškai pamokai“ (“Digital-technologies-for-creative-classroom”)Portugalija (Porto)Mokytojai, pagalbos mokiniui specialistai2025 m. gegužės 18–23 d.

Paraiškos (2 priedas) dalyvauti atrankoje teikiamos iki gegužės 15d. savo mokyklos atrankos komisijai.

Kviečiame susipažinti su atrankos dokumentais:

Atrankos tvarkos aprašasParsisiųsti
2_priedas Parsisiųsti

Išsamesnės informacijos galima teirautis tel. (+370 319) 61138 arba el. paštu renata.pavlaviciene@prienai.lt

TARPTAUTINIAI MOKYMAI MADRIDE

2024 m. lapkričio 25–29 dienomis Madride (Ispanija) vyko „ErasmusLearn“ organizuojami tarptautiniai kvalifikacijos tobulinimo kursai tema „Įtraukusis ugdymas visiems. Inclusive education for ALL“.

Kursuose dalyvavo ir kvalifikaciją kėlė mūsų gimnazijos komanda: pavaduotoja ugdymui Loreta Jurkšaitė, logopedė Irma Gerulaitienė, specialioji pedagogė-logopedė Eglė Liutkienė, fizinio ugdymo mokytoja Jurgita Dranginienė ir matematikos, technologijų mokytoja Laima Černauskienė.

Kursų tikslas – prisidėti prie įtraukiojo ugdymo plėtros, padėti mokytojams įgyti žinių ir gebėjimų taikyti įtraukiojo ugdymo principus bei atliepti įvairialypius mokinių poreikius. Kursai orientuoti į mokymosi proceso organizavimą taip, kad būtų skatinamas mokinių savarankiškumas, eksperimentavimas ir aktyvus įsitraukimas.

Mokymų metu dalyviai gilinosi į šias temas:

  • Įtraukiojo ugdymo teorinis pagrindas, istorinė raida, pagrindiniai principai, tarptautinių tyrimų įžvalgos.
  • Socialinio atsakingumo, kultūrinės įvairovės ir šiuolaikinės mokyklos iššūkiai.
  • Mokyklos kultūros įtraukties link kūrimas ir mokytojo vaidmuo šiame procese.
  • Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių atpažinimas, pagalbos sričių identifikavimas, diskriminacijos prevencija ir įtraukios praktikos taikymas.
  • Prieinamumo užtikrinimas švietime, vertinime ir ankstyvoje pagalboje.
  • Diferencijuoto mokymo planavimas ir įgyvendinimas, bendradarbiavimo mokymasis.
  • Patirtinis ir aktyvus mokymasis, kritinio ir kūrybinio mąstymo ugdymas.
  • Naujųjų technologijų taikymas ugdymo diferencijavime.

Kursų metu dalyvių komanda lankėsi vienoje iš Madrido pagrindinių mokyklų, kur turėjo galimybę tiesiogiai susipažinti su ten dirbančia pedagogų komanda, mokyklos organizacine struktūra ir įtraukiojo ugdymo principais, kurie taikomi praktikoje. Vizito metu buvo pristatyta, kaip mokykloje kuriama įtrauki mokymosi aplinka, kokie metodai taikomi dirbant su įvairių poreikių mokiniais, kaip užtikrinamas fizinės ir emocinės aplinkos pritaikymas visiems vaikams. Taip pat buvo aptarta tarpdisciplininio bendradarbiavimo svarba bei tėvų įtraukimas į ugdymo procesą. Ši veikla buvo ypač naudinga – ji suteikė vertingų praktinių įžvalgų ir realių pavyzdžių, kaip įtraukiojo ugdymo principai gali būti sėkmingai įgyvendinami kasdienėje mokyklos veikloje.

Kursų metu vyko ir kultūrinė veikla – dalyviai lankėsi Alkala de Henares mieste – rašytojo Miguelio de Cervanteso gimtinėje, kuri įtraukta į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą.

Baigus kursus, visiems dalyviams buvo įteikti tarptautiniai kvalifikacijos kėlimo sertifikatai. Įgytos žinios ir praktiniai įrankiai bus taikomi mūsų gimnazijoje siekiant dar labiau stiprinti įtraukųjį ugdymą ir ugdymo kokybę.

1ea0edcf-88b0-4091-bb45-e5d85bd4cc5b
73b26ceb-5e66-4971-80ff-232a173142be
f4af72ee-44ab-4949-9827-8c23bda851fe
3518a337-a406-49d9-a811-cdfeae4620ea
a1978495-e024-4b3e-8700-5cdd31742644
ae98e563-3ca4-464e-a4dc-2c67d5f6b80e
0ebf3ff4-b66d-4d83-a41b-49adff323066
6b17a9e8-df8f-472f-8e22-62630e3dd222

Kviečiame Prienų r. Veiverių Tomo Žilinsko gimnazijos pavaduotojus, mokytojus ir pagalbos mokiniui specialistus dalyvauti „Erasmus+“ mobilumo dalyvių atrankoje. Įgyvendinant „Erasmus+“ 1 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo mobilumo projektą NR. 2023-1-LT01-KA120-SCH-000186264organizuojama mobilumo dalyvių atranka į numatytus kursus.

Kursai: „Įtraukusis ugdymas visiems“ („Inclusive education for all“)

Vieta: Madridas (Ispanija)

Preliminari kursų data: 2024 m. lapkričio mėn.

Dalyviai: pavaduotojai, mokytojai ir pagalbos mokiniui specialistai.

Paraiškos dalyvauti atrankoje teikiamos iki liepos 16 d. Ketinantys dalyvauti kursuose, užpildytas paraiškas teikia gimnazijos mobilumo dalyvių atrankos komisijos pirmininkui.

Kviečiame susipažinti su atrankos dokumentais:

Erasmus mobilumo dalyvių atrankos tvarkos aprašasParsisiųsti
Pagal programą ERASMUS akredituoto projekto NR. 2023-1-LT01-KA120-SCH-000186264 paraišką mokymosi mobilumo dalyvių atrankaiParsisiųsti

Išsamesnės informacijos galima teirautis tel. (8 698) 58582 arba el. paštu  mokykla@veiveriai.prienai.lm.lt

„Naujoji „Erasmus+“ programa 2021–2027: sėkmingo projekto jūsų mokyklai rengimas“

Liepos 3–8 d. septyniolikos Prienų rajono švietimo darbuotojų (mokyklų direktorių
pavaduotojų ugdymui, mokytojų, Švietimo ir sporto skyriaus atstovų) komanda dalyvavo
Florencijoje (Italija) vykusiuose kursuose „Naujoji „Erasmus+“ programa 2021–2027:
sėkmingo projekto jūsų mokyklai rengimas“. Kursų dalyviai mokėsi analizuoti mokyklų
turimus duomenis ir nustatyti veiklos tobulinimo kryptis, ieškojo galimybių pasitelkus
tarptautinę patirtį įgyvendinti pokyčius mokyklose – rengti Europinį plėtros planą,
„Erasmus+“ programos projektų paraiškas.
Galimybę dalyvauti šiuose kursuose suteikė Prienų rajono savivaldybės administracijos
2021–2025 m. „Erasmus“ plano įgyvendinimas. „Erasmus“ plane numatyti trys tikslai:
sustiprinti mokinių pažangos stebėsenos ir mokymosi pagalbos teikimo sistemą Prienų
rajono švietimo įstaigose; sudaryti galimybes didėti mokytojų profesionalumui bei
skaitmeniniam raštingumui ir mažinti skirtumus tarp mokyklų; padidinti Prienų rajono
savivaldybės administracijos ir mokyklų gebėjimus tvariai ir ilgą laiką dirbti tarptautiniu
mastu.
„Erasmus“ planas yra Prienų rajono savivaldybės administracijai 2020 m. suteiktos
„Erasmus“ akreditacijos dalis – Prienų rajonas buvo pirmoji savivaldybė Lietuvoje, gavusi
tokią akreditaciją. Akreditacija leidžia paprasčiau pasinaudoti finansavimo pagal 2021–2027
m. „Erasmus+“ programą galimybėmis, todėl Švietimo ir sporto skyrius kartu su mokyklomis
pradeda įgyvendinti jau trečiąjį akredituotą „Erasmus+“ projektą.

Prienų rajono savivaldybės Švietimo ir sporto skyriaus informacija

Nauja Erasmus+ veikla – darbo stebėjimas

Birželio 13–15 dienomis Prienų „Ąžuolo“ progimnazijos lietuvių kalbos mokytoja Edita Valatkienė, „Revuonos“ pagrindinės mokyklos anglų kalbos mokytoja Jurgita Mučekienė, „Žiburio“ gimnazijos lietuvių kalbos mokytoja Živilė Jurkšienė ir Prienų r. Veiverių Tomo Žilinsko gimnazijos anglų kalbos mokytoja Evita Maksvytienė dalyvavo „Erasmus+“ mobilumo veiklose Lenkijoje – darbo stebėjime Punsko Dariaus ir Girėno pagrindinėje mokykloje.

Projekto metu stebėjome ir aptarėme pamokas, susipažinome su mokyklos veiklomis, ugdymo procesu ir mums svarbiomis aktualijomis – pagalba mokiniams, jų pasiekimų ir pažangos vertinimu, žiūrėjome ir aptarėme 7 klasės mokinių mokslo metų eigoje sukurtą filmą. Dalyvavimas mokykloje organizuotame Gedulo ir Vilties minėjime bei šventėje, skirtoje paminėti S. Dariaus ir S. Girėno „Lituanicos“ skrydžio 90-metį suteikė galimybę gilintis į mokinių bendrųjų kompetencijų ugdymą, tarpkultūriškumo prasmę. Punske apsilankėme J. Vainos etnografiniame muziejuje. Nuvykome į Seinų „Žiburio“ mokyklą, kurioje direktorius A. Vaicekauskas papasakojo mokyklos atsiradimo istoriją ir aprodė mokymo(si) erdves.

Susipažinę su kolegų iš Punsko patirtimi ir pasidalinę savo patyrimais atradome ir panašumų, ir skirtumų, pamatėme, kaip jie galėtų praturtinti ugdymą mūsų mokyklose. Diskusijų su mokytojais ir administracija metu supratome, kaip atsakingai reikėtų mokyti ir mokytis komunikuoti užsienio kalbomis, o taip pat – kokia svarbi tame krašte gyvenantiems lietuviams yra lietuvių kalba, istorija, kultūra ir kaip puoselėjama tautinė tapatybė.

Ši mūsų veikla buvo Švietimo ir sporto skyriaus koordinuojamo „Erasmus+“ projekto dalis.

Projekto dalyvės

Erasmus+ kursai apie mokymosi motyvaciją

Birželio 12-ąją Sevilijoje, Ispanijoje, pagal „Erasmus+“ programos projektą mokymosi kursuose apie mokinių motyvaciją dalyvavome keturios Prienų rajono mokytojos: pradinių klasių mokytojos Ramutė Švedienė (Balbieriškio pagrindinė mokykla) ir Valė Petkevičienė (Veiverių Tomo Žilinsko gimnazija), anglų kalbos ir istorijos mokytoja Kamilė Navickaitė (Pakuonio pagrindinė mokykla) bei lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Levutė Karčiauskienė (Prienų „Žiburio“ gimnazija). Kursai tęsėsi penkias dienas.

Esminis mokymų šūkis „Nuo magiškų sprendimų iki veiksmų schemų“ atitiko visas penkias kursų dienas: išklausę teorines prielaidas ir pamatę įvairius mokinių motyvacijos kėlimo metodus bei būdus, kiekvieną dieną daug metodų išbandėme praktiškai ne tik auditorijoje, bet ir kultūrinėse erdvėse. Atlikome mūsų mokymų vadovo Andrew skirtas įvairias užduotis ir tuoj pat reflektavome, kas tinka ir kaip tai būtų galima pritaikyti savo mokiniams. Atsitraukusios nuo žinių perteikimo kultūros supratome, kad mokymosi sėkmę lemia tikslingas motyvacijos skatinimas, o mokytojas yra pagrindinis ir svarbiausias jos lėmėjas.

Nuoširdžiai dėkojame Prienų r. sav. administracijos Švietimo ir sporto skyriaus komandai, padėjusiai įveikti visus iššūkius, bei savo mokyklų administracijoms, suteikusios galimybę dalyvauti mokymuose apie mokinių motyvaciją.

Projektui paramą suteikė Europos Sąjunga. Šiame tekste atspindėtas autoriaus požiūris, o Švietimo mainų paramos fondas ir Europos Komisija nėra atsakingi už pateikiamos informacijos turinį.

Levutė Karčiauskienė,
Prienų „Žiburio“ gimnazijos
lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja

„Specialieji ugdymosi poreikiai ir įtraukusis ugdymas“ Helsinkyje

Balandžio 15 – 21 d. Prienų rajono mokyklos mokytojai ir švietimo pagalbos specialistai dalyvavo „Erasmus+“ kursuose „Specialieji ugdymosi poreikiai ir įtraukusis ugdymas“ Helsinkyje, Suomijoje.

Kursų metu lektoriai akcentavo, kaip mokiniai motyvuojami, kokios pagrindinės mokymosi vertybės bei požiūris į mokinius ir mokymąsi. Paskaitose buvo daug kalbama apie pozityviąją pedagogiką, jog reikia dažniau akcentuoti mokinio sėkmes, nei nesėkmes, kurti stiprų ryšį tarp mokinio ir mokytojo, palaikyti gerą mikroklimatą mokykloje. Svarbus yra kiekvienas mokinys, kuris yra mokykloje ir reikia jam padėti, atsižvelgiant į jo poreikius ir mokymosi resursus. Mažiau yra daugiau. Šie žodžiai skambėjo iš lektorių lūpų. Mažiau testavimo, mokymosi temų, namų darbų ir mažesnės klasės, tačiau pasiekimai geri. Mokiniai daug mokosi savarankiškai. Supranta, jog yra patys atsakingi už savo mokymosi rezultatus.

Kursai suteikė galimybę susipažinti su Suomijos švietimo sistema bei apsilankyti ugdymo įstaigose. Apsilankymų pradinėse ir pagrindinėse mokyklose metu buvo suteikta galimybė stebėti mokinių ir mokytojų stiprų tarpusavio ryšį. Visose mokyklose skiriamas didelis dėmesys mokinių veikloms pertraukų metu – poilsio erdvėse gali žaisti šachmatais, biliardą, groti pianinu, žaisti kompiuterinius žaidimus.

Dalyviai sukauptomis žiniomis dalinsis savo mokyklose: kaip kurti stiprų tarpusavio ryšį su visais mokykloje besimokančiais mokiniais; kokiomis priemonėmis atliepti ugdymosi poreikius bei kaip kurti įtraukią ir pozityvią aplinką.

Kursų dalyviai.

No description available.

Prienų rajono mokyklų vadovai Berlyne mokėsi rengti ir įgyvendinti „Erasmus+“ projektus

Vasario 19–24 d. šešiolikos Prienų rajono švietimo darbuotojų (mokyklų direktorių, pavaduotojų ugdymui, Švietimo ir sporto skyriaus atstovų) komanda dalyvavo Berlyne vykusiuose kursuose „Lyderystė ir projektų vadyba (naujoji „Erasmus+“ programa 2021–2027)“. Kursų dalyviai susipažino su naujosios „Erasmus+“ programos struktūra, tikslais ir prioritetais, mokėsi rengti Europinį plėtros planą, „Erasmus+“ programos projektų paraiškas, gilinosi į lyderystės, efektyvios komunikacijos ir konfliktų valdymo aspektus.

Galimybę dalyvauti šiuose kursuose suteikė Prienų rajono savivaldybės administracijos 2021–2025 m. „Erasmus“ plano įgyvendinimas. „Erasmus“ plane numatyti trys tikslai: sustiprinti mokinių pažangos stebėsenos ir mokymosi pagalbos teikimo sistemą Prienų rajono švietimo įstaigose; sudaryti galimybes didėti mokytojų profesionalumui bei skaitmeniniam raštingumui ir mažinti skirtumus tarp mokyklų; padidinti Prienų rajono savivaldybės administracijos ir mokyklų gebėjimus tvariai ir ilgą laiką dirbti tarptautiniu mastu.

„Erasmus“ planas yra Prienų rajono savivaldybės administracijai 2020 m. suteiktos „Erasmus“ akreditacijos dalis – Prienų rajonas buvo pirmoji savivaldybė Lietuvoje, gavusi tokią akreditaciją. Akreditacija leidžia paprasčiau pasinaudoti finansavimo pagal 2021–2027 m. „Erasmus+“ programą galimybėmis, todėl šiuo metu Švietimo ir sporto skyrius įgyvendina jau du akredituotus „Erasmus+“ projektus, Švietimo mainų paramos fondui pateikta trečiojo projekto paraiška.

Prienų rajono savivaldybės Švietimo ir sporto skyriaus informacija

2016 m. liepos 1 d. – 2017 m. lapkričio 30 d.  Prienų rajono Veiverių Tomo Žilinsko gimnazija dalyvauja ,,Erasmus+“ KA1 projekte ,,Profesionalios aplinkos Prienų rajono mokyklose kūrimas.

Šis projektas  – tai dar viena galimybė gimnazijai gerinti mokymo(-si) kokybę ir suteikti geresnes sąlygas tobulinti asmeninius poreikius bei organizacijos tikslus atitinkančią kvalifikaciją.

Projektui paraišką parengė ir finansavimą gavo Prienų rajono savivaldybės švietimo skyrius. Projekto veiklose dalyvauja visos Prienų rajono mokyklos ir lopšelis – darželis ,,Pasaka“.

Projekto administravimas

  • Prienų r. savivaldybės administracijos direktoriaus 2016-07-01 įsakymu Nr. (7.7)-A3-2016/492 sudaryta ,,Erasmus +“ programos 1 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo mobilumo projekto  Nr. 2016-1-LT01-KA101-023077 valdymo darbo grupė;
  • 2016-09-09 pasirašyta konsorciumo sutartis tarp Prienų r. savivaldybės administracijos ir visų Prienų r. mokyklų vadovų dėl tinkamo projekte numatytų reikalavimų ir veiklų vykdymo.

Pagal projektą vykdomų mokymų paslaugų teikėjas – DOREA švietimo institutas (Kipras).

Mokymuose tobulinamos sritys:

  • vadybinės kompetencijos: komandinio darbo ir lyderystės skatinimas (visos konsorciumo mokyklos)
  • nauji mokymo metodai ar įrankiai: mokymo nuostatos ir būdai (Balbieriškio, „Revuonos“, Pakuonio, Skriaudžių, Išlaužo, Naujosios Ūtos pagrindinės mokyklos, „Žiburio“ ir Stakliškių gimnazijos)
  • mokymo ir mokymosi procesų organizavimas: asmeninės mokinio pažangos siekimas (Balbieriškio, „Revuonos“, Šilavoto, Skriaudžių, Išlaužo, Naujosios Ūtos pagrindinės mokyklos, „Ąžuolo“ progimnazija, „Žiburio“, Stakliškių ir Veiverių Tomo Žilinsko gimnazijos)
  • personalo kompetencijos: mokytojo ir mokinio dialogas (Jiezno ir „Žiburio“ gimnazijos, „Ąžuolo“ progimnazija, Šilavoto ir Pakuonio pagrindinės mokyklos, lopšelis-darželis „Pasaka“)

Visi mokymuose dalyvaujantys įsipareigoja savo įstaigoje parengti kaitos projektus ir su suburta komanda juos įgyvendinti.

Pirmieji projekto mokymai Barselonoje (Ispanija)

2016 m. spalio 24-28 dienomis Prienų rajono mokyklų vadovų ir savivaldybės Švietimo

skyriaus atstovų komanda dalyvavo pirmuosiuose projekto mokymuose, tema ,,Team Work as a Means for Enhancing Productivity“ Barselonoje (Ispanija). Gimnaziją šiuose mokymuose atstovavo direktoriaus pavaduotoja ugdymui Loreta Jurkšaitė.

Prienų rajono mokyklų vadovų ir Švietimo skyriaus komanda dalyvavo kvalifikacijos tobulinimo kursuose, kuriuos organizavo DOREA švietimo institutas.

Mokymų dalyvių vadybinių kompetencijų gilinimui vadovavo DOREA švietimo instituto lektorius iš Amerikos Erik van Lennep. Mokymų metu pagilintos vadybinės žinios ir praktiškai patobulinti gebėjimai dirbti komandoje, būti jos dalimi. Erik van Lennep puikiai pateikiamais klausimais ir užduotimis formavo mokymų dalyvių naujoviškus požiūrius, kūrybinį mąstymą ir sprendimų būdus.

Projekto mokymai Barselonoje – pirma tokia galimybė visiems rajono švietimo įstaigų vadovams tobulinti savo vadybines kompetencijas mokantis kartu užsienyje. Patobulintas kompetencijas liudija įgyti DOREA instituto sertifikatai.

Antrieji projekto mokymai Palerme (Italija)

Kaip atrasti, skatinti ir motyvuoti talentingus vaikus? Kuo skiriasi pažangus mokinys nuo ypač talentingo? Kaip padėti mokiniams atrasti savo stiprybes ir investuoti į jų auginimą? Kokių konkrečių veiksmų turėtų imtis mokytojai, tėvai, draugai, kad padėtų mokiniams pasinaudoti savo stiprybėmis asmeniniame ir akademiniame gyvenime? Kaip suplanuoti pagrįstas akademines, asmenines ar emocines intervencijas ugdymo(si) procese?

Šias temas kartu su dalyviais iš Ispanijos, Kipro, Kroatijos, Vengrijos gvildeno Balbieriškio, Išlaužo, „Revuonos“, Skriaudžių, Šilavoto, Naujosios Ūtos pagrindinių mokyklų, „Ąžuolo“ progimnazijos, Stakliškių, „Žiburio“, Veiverių Tomo Žilinsko gimnazijų ir Švietimo skyriaus komanda, birželio 19 – 23 dienomis dalyvavusi kvalifikacijos tobulinimo kursuose „Identify the Hidden Talent in Your Classroom“ Palerme (Italija). Gimnaziją šiuose mokymuose atstovavo direktoriaus pavaduotoja ugdymui ir matematikos mokytoja Aurelija Jakutė.

Kursus vedė kompetetinga lektorė, Pizos (Italija) universiteto dėstytoja Luisa Panichi. Kursai vyko anglų kalba, todėl pagerėjo mūsų anglų kalbos įgūdžiai. Dirbome grupėse, išklausėme teorijos, atlikome praktines užduotis. Visų pirma, mes patys turėjome apibūdinti talentingus vaikus, jų elgesį, bendravimą su klasės draugais. Gavome daug informacijos, kaip atpažinti talentingą vaiką, ir kuo jis skiriasi nuo gabaus mokinio. Buvo paneigtas mitas, kad apdovanoti, talentingi mokiniai viską atlieka puikiai. Sužinojome, kad tokie mokiniai gali turėti nemažai problemų, mokymosi sunkumų. Mokytojui mokant tradiciniais metodais, tokie vaikai nesudominami, todėl jie praranda motyvaciją, ir jų rezultatai būna labai vidutiniški. Kursuose buvo bandoma išsiaiškinti talentingų mokinių elgesio priežastis, ieškoma būdų, padedančių suprasti mokinių elgesį.

Erasmus+ 2022

Gimnazijos mokytojai dalyvavo „Erasmus+“ programos 1 pagrindinio veiksmo bendrojo ugdymo darbuotojų mobilumo projekte Nr. 2020-1-LT01-KA101-077685. Gimnazijos direktorė Audronė Raibužienė Dalyvavo mokymuose „Švietimo vadyba ir lyderystė“ Kalamatoje, Graikijos respublikoje. Komandiruotės metu vyko paskaitos: švietimo vadyba; sprendimų priėmimas ir švietimo krizių valdymas; efektyvus problemų sprendimas. Mokymų metu vyko diskusijos, buvo nagrinėjami praktiniai pavyzdžiai, kuriami problemų sprendimų modeliai ir kt. Direktoriaus pavaduotoja ugdymui Loreta Jurkšaitė – „Kaip sustabdyti patyčias mokyklose ir skatinti socialinį bei emocinį ugdymas“. Socialinė pedagogė Nijolė Spūdienė – „Kova su patyčiomis – mokyklos sėkmės strategijos“ Porto mieste. Mokymų metu vyko praktiniai užsiėmimai, kurių metu buvo ieškoma efektyviausių būdų, kaip kurti aplinką, kurioje būtų stabdomos patyčios. Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Eglė Chodiuškinė žinias tobulino mokymuose „Mokymuisi palanki aplinka: nuo poreikio link poveikio“, kurie vyko Florencijoje. Jų metu buvo kalbama, kaip sukurti mokymuisi palankią aplinką, kaip motyvuoti mokinius, kaip kurti pozityvumą. Gimnazijos psichologė Evelina Tiščenkienė – „Pozityvumas ugdymas: laimingos mokyklos“. Mokymų pagrindinė mintis, jog tik laimingas, pailsėjęs, savimi pasirūpinęs mokytojas gali kurti tokią aplinką aplink save. Reikia pozityvius dalykus pastebėti, juos akcentuoti, kol tai taps įpročiu. Didelis dėmesys savistabai, savo kūno ir proto balansui, atsipalaidavimo technikoms ir sąmoningam pasirinkimui gyventi laimingiau. Istorijos mokytoja Edita Losevaitė vyko į Slovėniją, į Liublijanos mieste organizuotus Erazmus tarptautinio projekto mokymus „Developing Emotional Intelligence” (“Emocinio intelekto ugdymas”). Emocinis intelektas nėra tai, ko būtų galima išmokti čia ir dabar arba per kelias valandas. Emocinis intelektas yra įgūdžiai, tai yra gyvenimo būdas, veiksmas, mokymas, kuris visada yra su mumis. Todėl turėtume stengtis, kad emocinis intelektas taptų neatsiejama gyvenimo dalimi, o ne tik kartais neišvengiamos akimirkos. Projekto dalyvės mokymuose įgijo naujos patirties, įgūdžių, metodų, kuriuos bus galima panaudoti pamokų metu ar klasių valandėlių metu.

277044962_397447861713658_9123479131327510809_n
286176569_716636936077650_1076052899216386837_n
276984478_384406766534023_7817750391952186560_n
286998370_538060151136703_8289210518865049192_n
286930297_755668028894971_9137676902535395696_n
286649174_965785510775121_406979869756466276_n
286362821_1211807576248471_7416318177426964516_n
286225403_570149604502242_1119982739523841608_n
285284896_5315303441860085_2224521266962718890_n
285708204_1813883085470913_5131336783966876984_n
285805320_686488529078920_3510877165627465376_n
287047375_348603227439783_5887610294039244715_n
287230185_616526122673130_1272597529421166065_n
287218615_563479448464361_6519309628146778507_n
286500907_758009795557222_7285780097624566066_n
287333259_437761321504567_6267618069900251344_n
279328519_409069240687522_5619157106781358136_n
287247093_595894675025448_5418578734665629332_n
286850287_421866572932286_3826897827919103870_n

Copyright © 2025 Veiverių Tomo Žilinsko gimnazija.

Powered by PressBook Green WordPress theme

Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu.Taip,sutinku.Ne,nesutinku.Privatumo politika